.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخی واحدهای صنعتی وامها را در بخش دلالی هزینه کرده اند

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: برخی از واحدهای صنعتی پولهایی را بنام تولید و واردات گرفته ولی در بخش دلالی و گاه در بازار غیر رسمی هزینه کرده اند.

سید محمد جهرمی با اعلام این موضوع اظهار داشت: این امر یک بدهی غیر موجه است و ما بدنبال ارتباط دوطرفه فعال درست اقتصادی هستیم.

وی به بدهی های معوقه برخی واحد های صنعتی اشاره کرد و اظهارداشت: برخی از این واحدها به دلیل شرایط اقتصادی دچار مشکل شده اند که بدهی آنها را تقسیط کرده تا بتوانند معوقه های خود را پرداخت کنند.

جهرمی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در همه جبهه ها به ویژه اقتصادی مقتدرانه به پیش می رود و امروزلزوم اولویت بندی پروژه های اقتصادی در کشور بیشتر احساس می شود.

رئیس هیئت مدیره بانک صادرات تاکید کرد: ظرفیتها و منابع مطلوب کشور را باید برای رسیدن به اهداف چشم انداز 20 ساله بکار گرفت و در راستای تولید ثروت با ایجاد بنگاههای اقتصادی مولد و اولویت دار به تحقق این امر کمک کرد.

وی در ادامه به ماهیت منحصر به فرد و شخصیت مستقل حقوقی بانکهای صادرات استانها اشاره کرد و گفت: با توجه به ساختار ویژه استانی این بانک، خصوصی سازی فرصت مناسبی را برای ارتقای خدمت رسانی فراهم کرده و بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده و به منظور توسعه بانکی و اقتصادی مناطق مختلف کشور در نظر است با مشارکت بانک صادرات، بانکهای منطقه ای جدید در استانهای مختلف که مدیریت و سیاستگذاری آن نیز توسط مردم آن منطقه تعیین خواهند شد، تاسیس شوند.

جهرمی همچنین درخصوص برخورد با کسانیکه بدهی معوق خود را به ناحق پرداخت نمی کنند، تاسیس بانک منطقه ای به مرکزیت گیلان، بنگاههای زودبازده و کارآفرین مطالبی را بیان کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.